Seminar z delavnico: Krepitev selfa otrok in mladostnikov

“V 15 letih psihoterapevtske prakse sem delala z mnogimi otroki in mladostniki, ki imajo težave pri povezovanju s samim sabo – zaradi travme so otopeli, ne morejo v celoti izkoristiti svojega potenciala ali so ujeti v vzorce samoobtoževanja. Pogosto se težko osredotočijo na odnose in uspevajo v svojem okolju,” ugotavlja Alina Comendant, izvajalka izobraževanja.

Na seminarju bo predstavila 10-točkovni zemljevid, ki ga je razvila za pomoč svetovalcem in terapevtom pri krepitvi selfa otrok in mladostnikov. Navdihnila jo je Violet Oaklander, pionirka geštalt igralne terapije, in ta zemljevid ji že dolga leta služi kot kompas za načrtovanje svetovalnih in terapevtskih intervencij, ustvarjanje skupnih ciljev z otroki, mladostniki in njihovimi starši ter za spodbujanje globljega duševnega zdravljenja.

Oaklanderjeva je v svoji knjigi Hidden Treasure: A map to the child’s innerself nazorno opisala pomembnost krepitve selfa. Poudarila je, da s tem, ko otroku pomagamo razviti močan občutek selfa, pripomoremo k njegovemu dobremu počutju, pozitivnemu pogledu nase in krepitvi notranje moči za izražanje potlačenih čustev. Neizražena čustva lahko ovirajo proces duševnega zdravljenja, s pomočjo tega zemljevida pa lahko otrokom in mladostnikom pomagamo najti njihov glas ter graditi njihovo rezilientnost.

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen psihoterapevtom in psihosocialnim svetovalcem, ki delajo z otroki in mladostniki ali si tega želijo, pedagogom, šolskim svetovalnim delavcem, socialnim delavcem in psihologom ter vsem, ki imajo terapevtsko oziroma svetovalno vlogo pri delu z mladimi klienti. Na izobraževanje se lahko prijavijo tudi študenti omenjenih smeri.

Na seminarju se boste naučili:

  • 10 bistvenih elementov otrokovega ali mladostnikovega selfa, ki jih je treba okrepiti, preden se lahko začne globlja obravnava,
  • praktične, ekspresivne tehnike za lažje izvajanje tega procesa,
  • kako načrtovati intervencije in se spoprijeti s kompleksnostmi terapije pri otrocih in mladostnikih z uporabo zemljevida kot strukturiranega, a prilagodljivega vodila,
  • kreativnega izražanja, ki je močno orodje za soustvarjanje v svetovanju in terapiji.

Cilji seminarja:

  • zavedanje: razumeti pomembnost krepitve selfa kot temelja za globljo obravnavo,
  • orodja: pridobiti praktične metode za ugotavljanje izvora duševnih težav in načrtovanje intervencij,
  • ustvarjalnost: spoznati kreativne, ekspresivne tehnike, ki spodbujajo povezanost med terapevtom oz. svetovalcem in klientom ter zdravljenje,
  • osebna izkušnja: sodelovati v aktivnostih za krepitev selfa.

O izvajalki:

Alina Comendant, MSc-TA, PTSTA-P, CTA-P, je več kot petnajst let delala z otroki in najstniki v romunskih sirotišnicah, šolah in zasebni praksi. Osredotoča se na delo z razvojno travmo in delo s skupinami otrok/najstnikov s pomočjo transakcijske analize, geštalt igralne terapije in terapije z glino.

Alina je mednarodna trenerka in supervizorka – spodbuja izkustveno učenje in kreativno supervizijo na področju otroške in mladostniške psihoterapije. Od leta 2022 je članica upravnega odbora International Transactional Analytics for Childhood and Adolescence (ITACA). Trenutno deluje v Hilversumu na Nizozemskem. 

Trajanje in potek:

  • Skupno trajanje: 6,5 ur
  • Seminar bo potekal v angleškem jeziku na naslednja termina: petek, 15. 11. 2024, od 17.30 do 19.30, sobota, 16. 11. 2024, od 9.00 do 13.30.

Vsako srečanje bo zasnovano kot interaktivno in praktično usposabljanje, kjer boste pridobivali nova znanja ter pridobljene veščine takoj uporabili na konkretnih primerih.

Način izvedbe: online.

Cena seminarja: 180 eur.
Članom KIPS je na voljo članski popust. Udeleženci prejmejo potrdilo o udeležbi.

Prijava in več informacij:

Prijave so možne do ponedeljka, 11. 11. 2024, prek prijavnice tukaj. Skenirano prijavnico pošljite na info@kips.si. Število udeležencev je omejeno.

Za več informacij smo vam na voljo na e-naslovu info@kips.si in na telefonski številki 068 686 288.